Klacht: verkeerde locatie bezorgd

op 26 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakje had bezorgd moeten worden op hoofdweg 13 steenwijksmoer, dit is 500 meter van mijn huis. Helaas heeft de bezorger besloten het pakje elders af te leveren en wel 5 km van mijn huis en wel bij schuurman schoenen. Gebeld eerst had de verzender een fout gemaakt, toen was de locatie niet thuis of was het vol zodat pakje elders geleverd moest worden. Begrip en verontschuldigingen maar geen mogelijkheid dat pakje alsnog bij mijn locatie terecht komt, ik loop slecht vandaar dat ik het dicht bij huis laat bezorgen. Nu achteraf gezien had ik het beter bij mij thuis kunnen laten afleveren (brievenbus 200 meter van mijn huis) met de belkosten erbij zit ik nu aan hetzelfde bedrag

Gewenste Oplossing:

als pakje gewoon met bezorger op mijn oorspronkelijke locatie word bezorgd. En evt telefoonkosten vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2021 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ontzettend balen dat het zo is gelopen en dat dit zo slecht uitkomt inderdaad. Mocht u de mogelijkheid hebben, dan mag iemand anders het pakket ook namens u ophalen. Tot mijn spijt kan ik er alleen niet voor zorgen dat we nu opnieuw afleveren ergens anders.

Na een week gaat uw pakket retour en kan de verzender het opnieuw verzenden.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door M. Hofstra