Klacht: Verkeerde levering Palma bank

op 01 november 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Eind augustus 2011 heb ik de Palma modulaire bank besteld bij Leen Bakker (LB), Cruquius. Er werd mij verteld dat deze 5 weken levertijd heeft. Na een week of 7 ben ik gaan bellen en toen bleek dat hij nog niet binnen was. Pas na 8(!) weken kreeg ik telefoon. Dat is dus 3 weken te laat. En als klap op de vuurpijl is de hocker niet bijgeleverd. Deze moest opnieuw besteld worden.
Ik baalde hiervan als een stekker, maar heb toen gevraagd of ze het bij mij thuis in Breda (ik ben van Haarlem naar Breda verhuisd i.v.m. studie) zouden willen afleveren i.p.v. dat ik het zou moeten ophalen. Dit als een soort van goedmaker voor de slechte service. Daar werd tot twee keer toe (aan de telefoon en bij het ophalen van de goed geleverde bankdelen) instemmend op geantwoord. De bank staat nu bijna een week bij mij thuis in Breda en ik krijg nu net (dinsdag 1 nov. 15.15 uur) een telefoontje van LB. Er werd gezegd dat er niet geleverd wordt in Breda, maar de hocker wordt naar mijn oude adres gebracht. Er wordt gesproken over Rijkstraatweg 185, terwijl ik op de Zaanenlaan 185 woonde. WEER een fout dus! Maar hoe dan ook, wat heb ik eraan als mijn hocker op mijn oude adres wordt afgeleverd? Over dit voorval wil ik dus een klacht indienen.

Graag de hocker afleveren in Breda. David t Kindtstraat 17, 4827 CR, Breda.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bfprins