Klacht: Verkeerde levering

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij T.O.M bv een fietsslot besteld. Ik moest €4,95 verzendkosten betalen. Omdat ik na mijn verlof weer voor het eerst ga werken, heb ik gekozen voor een avondlevering. Dit kostte mij €0,75 extra maar had het slot voor morgen nodig dus heb dit wel gedaan. Een avondlevering zou plaatsvinden tussen 18.00 en 20.00 uur. Tot mijn verbazing was het pakketje al bij de overburen geleverd toen ik om 17.00 thuis kwam. En daarnaast lag er een klein slordig briefje in mijn brievenbus waarop stond dat het pakketje bij de overburen lag. Alhoewel het briefje was een amper te lezen, afgescheurd ergens vanaf. Ik was al lang blij dat ik kon ontcijferen wat er stond. Ten eerste vind ik het erg vervelend dat ik extra betaal voor een avondlevering en hij toch s middags is geleverd. En ten tweede vind ik het heel slordig en eigenlijk niet kunnen om een bestelling zo af te leveren met een onleesbaar en klein briefje of liever gezegd votje. Hier betaal ik geen €4,95 en €0,75 voor.

Als ik deze bezorgkosten vergoed krijgt want dit is geen service. En een excuus.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 14:46 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat uw zending buiten het tijdsvenster is afgeleverd. Deze informatie zie ik mijn systeem niet terug. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste. Graag wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen dit verder met DHL oppakken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel