Klacht: verkeerde krant

op 14 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 juni 2016 om 08:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Zwaanswijk,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u de verkeerde krant heeft op 14 juni 2016.

Wij hebben de klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen er zorg voor dragen dit niet nog een keer voorkomt.

Gezien we sinds 2013 gestopt zijn met de nabezorging is het naleveren van De Telegraaf onmogelijk. Wel compenseren wij de krant door uw betaalperiode te verlengen met een extra dag.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben en wensen u verder veel leesplezier toe.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door bezorgingsklacht.