Klacht: Verkeerde kleur bank

Refino op 13 mei 2022 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

De verkeerde kleur

Krijgen een bank afgeleverd in de verkeerde kleur ,hebben een antraciet grijze bank besteld en krijgen een bruine bank geleverd .en nu hebben wij dat zelf verkeerd gedaan ,hoe dan?
Eerst zelf na 2 weken moeten bellen dat we nog geen link hadden gekregen via de mail en er dan diezelfde dag nog achterkomen dat de bestelling de dag van het bellen pas de deur uit is gestuurd,met andere woorden de eerste bestelling was gewoon aan de kant gelegd ,maar al wel een aanbetaling aangenomen.
Nu dus een bruine bank en in afwachting wat ze gaan ondernemen.terugbellen of mailen doen ze niet.krijgen nog wel even laconiek te horen dat we maar rechtshulp moeten inschakelen.
We gaan gewoon door totdat we ons geld terug hebben of de bank die we besteld hebben.

Of geld terug en bank ophalen of gewoon de juiste kleur bank

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Refino

1 maand geleden - Na wat telefoontjes heen en weer toch gelijk gekregen en excuses gekregen. Gaan om de tafel om de juiste stof en kleur vast te leggen en dan krijgen we de goede bank geleverd.. Zoals de zaak nu behandelt wordt zijn wij tevreden. Gr de klant

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 10 mei 2022 om 10:12 geantwoord

Beste Refino Grunberg,
Dank u wel voor uw review en onze welgemeende excuses voor de samenloop van omstandigheden. Wij verkopen bij A-meubel alleen kwalitatief hoogwaardig meubels. Al onze producten worden uitvoerig getest voordat ze in productie gaan. Wij zijn zo zeker van onze producten dat we onze klanten 2 jaar CBW (Centrale Branche vereniging Wonen) garantie bieden, wat u als consument extra zekerheden biedt. U hoort te ontvangen wat u heeft besteld. Echter mocht het toch afwijken dienen wij eerst een onderzoek in te stellen om dit na te gaan. Hebben wij daadwerkelijk onverhoopt een verkeerd artikel geleverd, dan lossen wij dat op en/of kijken wij samen met u naar een oplossing. Wij hebben momenteel dan ook contact met elkaar over uw melding. Mocht u naar aanleiding van uw melding of naar aanleiding van uw review nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op,
A-Meubel

Alle klachten die gemeld zijn door Refino