Klacht: Verkeerde informatie post.nl

op 19 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket besteld maar werd maar niet bezorgd.Gebeld met post.nl was wat vertraging zou volgende dag komen.Was er niet,3 dagen later weer gebeld.Zou dag erna komen.Was er weer niet.Vervolgens weer gebeld…pakket ligt in sorteercentrum en is niet verzekerd dus advies om contact op te nemen met leverancier.Mijn vraag waarom tot keer toe andere informatie wordt gegeven wordt weggewuifd.Ook mijn vraag wat dat verzekeren betekent wordt niet beantwoord.Er wordt gezegd u kunt u pakketje nof steeds krijgen…

Gewenste Oplossing:

Als pakketje bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Steuns,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket nog niet is bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Dit pakket is verwerkt als briefpostzending en is daardoor niet verder te traceren. Omdat het gaat om een onverzekerde zending waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is, kan ik geen onderzoek laten instellen naar uw pakket. Mocht u het pakket niet alsnog ontvangen kunt u hierover het beste contact opnemen met de afzender. Afhankelijk van de verzendvoorwaarden kan de afzender eventueel nog vanuit het land van verzending een onderzoek laten opstarten om deze situatie verder te onderzoeken. Wellicht heeft de verzender ook de mogelijkheid om u een vervangend pakket toe te sturen. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door SHS.