Klacht: Verkeerde info schadeclaim

op 17 juli 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag 11 Juli jl. heb ik telefonisch een schadeclaim ingediend bij Dynasure. Het betrof hier zgn “valschade” aan een Iphone 5S. Ik heb hier een copy van in behandeling name gekregen via email met tevens het formulier wat diende te worden geleverd (samen met het toestel aan) aan de chauffeur welke het toestel op zou komen halen.

Het toestel is inderdaad opgehaald, later dan de geplande afspraak, maar tot zover okay. Echter was ik vergeten het hoesje (“impact band”; Tech21) te verwijderen. Ik heb dit gemeld aan de chauffeur tijdens de overhandiging en vroeg hem of ik het niet beter even zou verwijderen. Zijn reactie: ” laat maar zitten hoor meneer; krijgt U straks gewoon weer terug met Uw gerepareerde toestel”. En zo heb ik dus het toestel, met hoesje en formulier -wat overigens helemaal niet door de chauffeur werd bekeken/ gecontroleerd-, meegegeven. Even handtekening zetten en chauffeur was alweer op pad. De hele uitwisseling verliep razendsnel en heeft dus niet lang geduurd..

Aangezien ik totaal geen informatie heb ontvangen heb ik zojuist zelf maar contact opgenomen met Uw informatie nummer tav de voortgang van mijn claim. Toestel wordt morgen weer terug geleverd wist Uw medewerker mij te vertellen. Heel mooi, maar dat hoesje is een accessoire en dat komt nooit terug na reparatie vertelde Uw medewerker mij nu.

Ik ben zeer ontevreden over de hele gang van zaken maar vooral over het feit dat Uw chauffeur, de eerste persoonlijke vertegenwoordiger van Uw bedrijf die ik ontmoet, mij foutieve informatie geeft en daarmee financieel benadeelt.
Het betreft hier een schade die (waarschijnlijk) is ontstaan als gevolg van vallen van het toestel en ik meende er goed aan te doen om bewijs te leveren dat ik wel degelijk een bescherming op het toestel had aangebracht om schade te voorkomen. Op zijn advies en overtuiging dat het weer terug zou worden geleverd heb ik het bij het toestel gelaten. Ik wil mijn hoesje terug!

Gewenste Oplossing:

-Slechte/ geen communicatie omtrent voortgang schadeclaim/ reparatie telefoontoestel. Pas na zelf contact op te nemen wordt ik op de hoogte gebracht van situatie.
- Verstrekken foutieve info door chauffeur/ medewerker van Dynasure tav wel of niet aan leveren accessoire. Op de website staat andere info dan wat chauffeur verteld: ik heb me in dit geval door hem laten overtuigen om accessoire/ telefoonhoesje bij het telefoon-toestel te laten (en dus niet te verwijderen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 27 september 2017 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte C. Jacobs,

Onze excuses voor de vertraagde reactie. We hebben geen bericht gehad van uw klacht, om die reden ontvangt u nu pas een reactie. We zullen uw klacht doorzetten naar de klachtenafdeling, zij zullen dit verder voor u oppakken en afhandelen mits dit al is gebeurd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door C. Santiago