Klacht: Verkeerde huisnummer

op 06 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,
Ik heb iets besteld via Aliexpress en Yesstyle, alleen ik heb ik het verkeerde huisnnummer opgegeven. De meeste pakketjes zijn nog niet in Nederland aangekomen. En behalve het huisnummer klopt de rest wel. Ik woon in een rijtjeshuis, wordt het dan nog wel op het juiste adres bezorgd?

Het artikel toch geleverd krijgen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Kwok, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u het verkeerde huisnummer heeft doorgegeven bij uw bestelling. Graag reageer ik op uw bericht. Onze bezorgers bezorgen op de combinatie van postcode en huisnummer. Mocht dit een bestaand adres zijn, dan is de kans aanwezig dat het pakket op dat adres aangeboden zal worden. Indien dit geen bestaand adres is, dan is het mogelijk dat uw pakketjes retour afzender gestuurd worden. Het proces van retour sturen kunnen wij niet tegenhouden. Zou u van de betreffende pakketjes de tracking code mee willen sturen? Die zou er als 'AB1234567CD' uit moeten zien. Aan de hand van de codes kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Heeft u ook al contact opgenomen met de afzender voor meer informatie en eventueel een passende oplossing? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Kwok, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:14 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Kwok,

Alle klachten die gemeld zijn door c.h.k