Klacht: verkeerde Box spring geleverd

op 12 mei 2020 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beter bed levert een 2 persoon bed met 2 verschillende boxsprings.
na 2 keer zelf bellen geven ze een week later aan dat ze 2 maanden later pas kunnen omruilen.
Hierop heb ik aangegeven dat ze hem dan retour mogen halen per mail.
1 week later wederom gebeld, maar de klantenservice geeft aan dat dat niet kan omdat ze eerst een kans moeten krijgen om de klacht te verhelpen. Nogmaals per mail aangegeven dat het bed retour moet omdat deze in mijn kleine huis in de weg staat. Nu na wederom zelf bellen, gaan ze mail sturen voor retournering maar dat kost € 75 en kan pas over 2 maanden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het deze week wordt opgehaald. en mijn gehele bedrag retour krijg. aangezien een mank product hebben geleverd.
ook heeft de opslag mij geld gekost als de tijd voor het bellen en het mailen. Met deze lompe organisatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 26 mei 2020 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen via een ander kanaal en zijn hierbij tot een passende oplossing gekomen.

Mocht u nog vragen enof opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413 - 33 88 00

Met vriendelijke groet,
Beter Bed
Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door prudongmh