Klacht: Verkeerde bieding

op 28 juni 2017 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via een mobiel heb ik geboden op een laptop.
Na dat we terug keken in de gegevens bleek er op een verkeerde laptop te zijn geboden.
Ik heb hier een bericht over gedaan. Maar nog geen reactie ontvangen.
Wel staat deze laptop onder gewonnen kavel.
Na het lezen van de klachten over proveiling plaats ik deze klacht.
Ik begrijp dat er mensen zijn die hun goederen na het bieden niet komen ophalen en dat men daar streng over is logisch .
Maar zo zit ik niet in elkaar , door een fout van mijn mobiel is er op de verkeerde laptop geboden.
Ik ben niet van plan dit product over te nemen of te gaan betalen.
En deze laptop is niet werkend en stuk.

Gewenste Oplossing:

Dat de bieding word weg gehaald. ( door fout telefoon )
Ik betaal daar ook geen 30% over .
Of enige ander vergoeding .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proveiling.nl

Heeft op 19 juli 2017 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Via deze weg kunnen wij u laten weten dat het niet mogelijk is om uw biedingen te annuleren, conform artikel 4 van onze algemene voorwaarden. De betreffende veiling is een executieveiling, waarbij het niet mogelijk is om biedingen in te trekken.
Aangezien de order niet op tijd is voldaan, is er een afkoopnota opgemaakt.

Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Alle klachten die gemeld zijn door B.J van Haarlem