Klacht: verkeerde bezorging van zowel brief als pakketpost

op 17 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sedert er binnen 20 meter van de straat Mersenstein in de gemeente Laarbeek een nieuwe straat Merensteinplein heeft laten aanleggen komt het zeer vaak voor dat de briefpost en pakketpost verkeerd wordt bezorgd.
Dit komt ook voor bij andere bezorgdiensten en ook hulpdiensten dat ze bij het verkeerde adres zijn.

Dat U met de gemeente in overleg gaat om de laatste straat Merensteinplein van naam te laten veranderen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Derks, Hartelijk dank voor uw bericht over de postbezorging op uw adres en in uw straat. U geeft aan dat post en pakketten regelmatig verkeerd worden bezorgd doordat er een Merenstein en Merensteinplein is en deze vaak verwisseld worden. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Waren de betreffende poststukken voorzien van een oranje streepjescode rechtsonder en/of PostNL Port Betaald stempel rechtsboven? Op deze manier kan ik vaststellen of de post door ons of door een andere bezorgdienst is afgeleverd. - Kunt u aangeven op welke datum of data dit is voorgevallen en van welk adres u toen post heeft ontvangen of op welk adres uw post is bezorgd? - Om welke track&trace code gaat het indien het pakketbezorging betreft? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Voor het definitief wijzigen van een straatnaam of adres adviseer ik u contact op te nemen met de Gemeente, alleen zij zijn bevoegd dit soort wijzigingen te doen. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Derks, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 10:26 geantwoord

Geachte heer Derks,

Alle klachten die gemeld zijn door andrederks@live.nl