Klacht: Verkeerde bezorging

op 13 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woon zelf in Maarssen en krijg regelmatig post van dhr. Hoedemaker, Noordermarkt 35-3 Amsterdam. Heb dit verschillende malen gemeld bij bezorger. Via buurvrouw bij leidinggevende van bezorger en die zei dat ik zelf moest doorgeven bij klantenservice en die krijg ik niet te spreken alleen kost het mij veel belkosten. Heb gechat met PTT maar dat is niet te doen, want daar vraagt men steeds dezelfde vraag. Heb het op de post genoteerd en opnieuw in de brievenbus gegooid maar probleem blijft zich herhalen opnieuw weer post van deze meneer. Als er niets op zet heb ik het 2 dagen later weer in mijn brievenbus.

Gewenste Oplossing:

Als ik geen post meer krijg van deze meneer want hij woont niet op mijn adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Natuurlijk niet fijn dat u post ontvangt van iemand in een compleet andere woonplaats. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- uw volledige naam; - uw volledige adres; - uw telefoonnummer; - de postcode van de post die niet naar u geadresseerd is.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Jongeling

6 maanden geleden - Albert Cuypstraat 43 3601EW Maarssen0618556428

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 maart 2020 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb hier een melding van doorgezet. Dit zal besproken worden om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt hier geen terugkoppeling op. De post die u heeft ontvangen mag u gewoon opnieuw in een oranje brievenbus doen, zodat wij het alsnog juist kunnen bezorgen. Daarnaast zou u snel verbetering in de bezorging naar uw adres moeten ondervinden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 14 maart 2020 om 07:34 geantwoord

Gisteren weer verkeerde post ontvangen. Had dit al 2x geretourneerd met briefje erop geplakt dat persoon niet woonachtig is op mijn adres. Wordt gewoon weerzin mijn brievenbus gegooid. Sorry dat ik zeg maar wat voor postbezorger ben je dan.
Zou graag willen dat deze persoon er op aangesproken werd. Mocht ik weer post ontvangen dan blijft niets anders over dan de papiervak.

Alle klachten die gemeld zijn door Jongeling