Klacht: Verkeerde bezorging

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had hier al veel en veel eerder een klacht over in moeten dienen maar telkens denk ik ach ik duw de verkeerd bezorgde post wel even in de goede bus…zelfde straat toch…
Maar het wordt echt te gek.
Ik woon in een rij van 4 woningen n.l 24-A- 24-B-24-C- 24-D
Vandaag had ik 6 poststukken voor 24-C binnen liggen terwijl ik op 24-B woon.
En dat gebeurd echt heel vaak.
Ik lijk zelf wel een postbode.
Een week os 2 geleden kwam iemand uit het appartement bij ons in de straat die op 24-6 woont post bij mij afgeven die voor mij was 24-B dus.
Ik hoop dat hier snel verandering in komt, de volgende keer doe ik ALLES RETOUR sturen .
M.v.gr Dhr en Mvr Denissen

Wanneer mij probleem op is gelost en de post GOED bezorgt wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:23 geantwoord

Geachte heer Denissen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u regelmatig post van uw buren ontvangt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u gisteren telefonisch contact met ons heeft gehad. Er is gisteren een klacht doorgezet naar het sorteercentrum. Hier zal dit met de postbode besproken worden zodat het in de toekomst zo weinig mogelijk zal voorkomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Denissen