Klacht: verkeerde bezorging

op 08 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al enige weken wordt er post voor de Fam. Poestkoke op de Klein Rog 34 3901 SX in Veenendaal Bezorgd op Rozenlaan 34 7613 ET in Ede. Als ik deze post in de oranje brievenbus doe, krijg ik ze 2 dagen later net zo weer. Hoe is dat mogelijk. Totaal verschillende plaatsen en postcodes. Doe hier wat aan. Vr.Gr. C.Vedder

Als ik geen post meer voor deze mensen of anderen in mijn bus krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Vedder, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u al een aantal weken post ontvangt voor een adres in Veenendaal. Ik kan me voorstellen dat u hier niet op zit te wachten, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht. Aan de hand van uw gegevens heb ik één en ander nagekeken en heb ik gezien dat er een Verhuisservice met doorzending van de post actief is voor het adres in Veenendaal. Deze post moet doorgestuurd worden naar een ander huisnummer in uw straat. Ik vermoed dat het daarom gaat om een bezorgfout. Wil u voor de zekerheid voor mij controleren of er een PostNL Port Betaald stempel op de poststukken staat? Ook verneem ik graag van u wat er rechtsonder op de poststukken in de geprinte code staat. Normaal gesproken wordt bij een Verhuisservice namelijk op die plaats het nieuwe adres vermeld. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht c.vedder

5 maanden geleden - Goede middag. Bedankt voor uw reactie. Vanmorgen kreeg ik weer post voor deze mensen. Op deze envelop stond wel een stempel met het goede adres. Inderdaad ook op de Rozenlaan. Ik ben naar deze mensen toe gegaan. Daar er nog geen naambordje aanwezig was heb ik aangebeld en gevraagd of zij de fam. Poestkoke zijn. Dat klopte. Ik heb met hen afgesproken dat ik de post voor hen bij hen in de bus zal doen als het weer fout gaat. Op de eerdere post die ik kreeg stond geen stempel of wel een stempel maar viel het huis nummer er net af. Daarom deed ik ze weer in de oranje brievenbus. Zo is alles toch goed gekomen. Bedankt voor uw moeite. Vr. Gr. C.Vedder

Reactie van de melder van de klacht c.vedder

Heeft op 08 februari 2018 om 11:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Vedder,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Fijn om te vernemen dat u een afspraak hebt kunnen maken met uw nieuwe buren over de post. Het is uiteraard echter niet de bedoeling dat u de post op het juiste adres moet afleveren, dat is onze taak. Ik heb voor de zekerheid een melding gemaakt bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de postbezorging op uw adres, zodat dit besproken zal worden met de verantwoordelijke medewerkers en er extra aandacht aan de bezorging zal worden besteed. Ik ga er vanuit dat dit tot verbetering zal leiden. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door c.vedder