Klacht: verkeerde bezorging

op 06 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 22-8-2016 heeft een klant een pakket naar ons toegezonden. In track & trace 3SKABA028850234 staat vermeld dat dit pakket op 23-8-2016 bij ons afgeleverd zou zijn.
Echter het pakket is afgeleverd op postcode 3136 LS, huisnummer 15. Etiketten met dit adres in Vlaardingen met hetzelfde track & trace nummer zitten tevens op het pakket geplakt. Gelukkig heeft de ontvanger contact met ons opgenomen en het pakket op onze kosten naar ons antwoordnummer verzonden, anders zouden wij het pakket kwijt zijn.

Graag vernemen wij van u hoe dit heeft kunnen gebeuren. Tevens zouden wij de kosten die wij hebben moeten maken voor verzenden van het pakket vanaf adres 3136 LS, 16 naar ons antwoordnummer van u retour krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 september 2016 om 15:07 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket bij het verkeerde adres is afgeleverd. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is, mijn excuses voor het ongemak!

Ik begrijp dat u een antwoordnummer houder bent. Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met PostNL Zakelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Urifoon