Klacht: verkeerde bezorging

op 05 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij kregen vandaag post van schepelstraat 19, terwijl we toch al meer dan 30 jaar op nr 23 wonen. We doen de post op het postkantoor ovm verkeerd adres in de bus terug;is voor mij maar kleine moeite om het in de goede bus te gooien, maar het wordt steeds door dezelfde persoon fout gedaan, daar leert ze niks van

Gewenste Oplossing:

de persoon moet goed lezen alvorens ze de post in de bus gooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 augustus 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Cloudt,
Uit uw bericht begrijp ik dat u al meerdere keren post heeft ontvangen dat niet voor u bestemd was. U stuurt het elke keer terug, maar het blijft gebeuren.
Ik begrijp dat dit erg vervelend is, en heb daarom uw klacht doorgezet. Het zal intern besproken worden met de betrokken bezorger. Hopelijk zal het niet meer voorkomen.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door martinacloudt