Klacht: verkeerde bezorging

op 24 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de verhuisservice is van lindenlaan 35, 1161 vh zwanenburg naar essenlaan 15, 1161ea zwanenburg. nu worden regelmatig brieven bezorgd bij essenlaan 35 te zwanenburg. er worden ook haast geen stickers meer over het oude adres gezet.

Gewenste Oplossing:

de post moet bij mij en niet verderop. de mensen die daar wonen geven het wel maar ik weet niet wat is evt. mis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Noordermeer, Mijn excuses dat uw post die via de verhuisservice wordt doorgestuurd niet correct wordt geleverd. Ik zou hier graag werk van willen maken maar daarvoor ontvang ik graag van u het ordernummer van de service. Heeft u de post die verkeerd is bezorgd gecontroleerd? Kunt u bevestigen dat deze door PostNL zijn verzonden? Dit is te zien aan ons logo of een oranje streepjescode op de enveloppe. Om hoeveel post gaat het precies en sinds wanneer is dit gaande? Ik hoor het graag van u en hopelijk kan ik er dan snel werk van maken. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Noordermeer, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juni 2016 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Noordermeer,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door r.noordermeer1@gmail.com
x