Klacht: verkeerde bezoging!

op 21 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang zeer regelmatig post die bestemd is voor andere adressen in de buurt.Het gaat hierbij om bankafschriften , facturen etc.
De huisnummers staan duidelijk aangegeven , dus hier kan het niet aan liggen.Vandaag lagen er 14 eneloppen in de bus voor 6 verschillende adressen.Ik weet niet wat voor een wezenloze personen post nl in dienst heeft ,maar ik wordt het een beetje zat om elke keer achter hun reet aan de post bij de juiste huisnummers te bezorgen.

Gewenste Oplossing:

ik ben al tevreden als de bezorger gewoon zijn werk doet , en niet alles bij mij in de brievenbus dumpt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Brouwers, Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te horen dat de postbezorging niet correct verloopt. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om facturen of bankafschriften te ontvangen die voor andere adressen bestemd zijn. PostNL is echter niet meer de enige bezorger in Nederland en met name banken maken ook gebruik van andere bezorgbedrijven. U kunt post die door ons is afgeleverd herkennen aan de oranje streepjes code en de melding PostNL Port betaald. Zou u dit nog na kunnen kijken of heeft u hierop gelet? Als de post door ons is afgeleverd dan verneem ik graag van u van welke adressen u post heeft ontvangen en op welke datum dit voor het laatst is voorgevallen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Brouwers,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 07 oktober 2017 om 10:29 geantwoord

De post zou worden opgehaald maar ook dit is nooit gebeurd.
Het lijkt er dus op dat de klachten bij PostNL net zo goed behandeld worden als de post.
Het probleem is dus ook niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door jugnnyugbjknmnjgiyngku