Klacht: Verkeerde bestelling geleverd

op 11 juni 2021 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Shein kleding en wat accessoires besteld, 2 weken geleden werd het geleverd, helaas niets van mijn bestelling zat in het minuscule pakketje. Ik had 6 peuterarmbandjes ontvangen waar ik weinig aan heb. Contact met Shein is onmogelijk, de klantenservice bestaat uit een computergestuurde robot, dus wat je ook doet je krijgt nooit iemand te spreken, heel frustrerend. Contact met Klarna opgenomen, van hun een mailadres gekregen van Shein, helaas de mails die ik afgelopen 2 weken heb gestuurd worden niet beantwoord. Klarna kan schijnbaar wel contact met Shein opnemen, maar dit duurt weer enkele weken. Dus zeer slechte service van Shein dat je niet met een klacht bij ze terecht kunt, en dat je maar ziet of je je bestelling ooit nog binnen krijgt.

Gewenste Oplossing:

De spullen die ik besteld heb dat die geleverd worden, met een excuus er bij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cony