Klacht: verkeerde bank

op 21 juli 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn dochter en schoonzoon hebben jaar geleden bank gekocht.
bij levering bleek verkeerde stof op bank te zitten.
bank niet aangenomen moesten wachten op nieuwe.
3 maanden later bij levering weer bank met verkeerde stof.
verkoper beweerd dat dit de stof is wat besteld is en zegt bon op te zoeken
en dat aankoop bedrag nooit voor die stof kan zijn
3 dagen later kunnen ze nog steeds geen bon vinden.
emoties zijn zo hoog op gelopen dat verkoper mijn dochter fysiek heeft aan gevallen omdat zij geld terug eiste.
na klacht via consumenten bond bericht van hoofd kantoor gehad dat zij klacht zullen door verwijzen naar filiaal megastore den haag.
wij overwegen aangifte te doen tegen deze verkoper
er is nu een pat stelling omdat seats en sofa weigert mee te werken maar wij al betaald hebben.

Gewenste Oplossing:

goede bank of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 21 juli 2017 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 juli 2017 om 15:40 geantwoord

dit is absoluut geen oplossing
geleverd volgens koop overeenkomst?
hand geschreven klad blaadje?
nog steeds arogante houding door filiaal en hoofdkantoor
niet toe geven dat ze fout hebben gemaakt
de ene stofgroep verkopen en de andere opschrijven
wij hebben al inmiddels juridisch bijstand aan gevraagd
en hebben 4/8/2017 afspraak
en zullen ook camera beelden opvragen als die er zijn
gr
soekhnandan

Alle klachten die gemeld zijn door soekhnandan