Klacht: Verkeerde artikel ontvangen

op 20 juni 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 1 juni 2017 heb ik een draadloze WiFi deurbel intercom besteld en op 13 juni 2017 werd er een ander, iets goedkoper model, zonder WiFi bezorgd.
Veel tickets verzonden dat zij de verkeerde hebben verzonden.
Kreeg een voorstel om deze verkeerde intercom te houden en dan 40euro terug kreeg. Niet mee akkoord gegaan en een andere optie t.w. met spoed omruilen en door mij zonder kosten te retourneren van het pakketje. Het is tenslotte de fout van Lightinthebox.
Op ieder verzoek om informatie heb ik voldaan zoals \\\”stuur ons Barcode en foto van het verkeerde artikel. Maar dan is het stil.
Er zitten netadapters bij met platte polen welke wel in de USA in contact passen. Ook dat heb ik gemeld en een foto gestuurd.

Nu krijg ik vragen zoals hieronder:
Als u het artikel graag wilt vervangen, verzoeken wij u ons het artikel ID, de link van het product, de kleur, maat en alle andere mogelijke details te verstrekken.

Op de website bij mijn account staat duidelijk mijn bestelling met foto en prijs.

Er komt geen antwoord op mijn vragen zoals \\\”waar moet ik het verkeerd gezonden naar retour zenden\\\” en \\\”zend mij gewoon mijn bestelling zoals in mijn account bij Lightinthebox staat.

Nu ik bovenstaande detail vragen krijg denk ik dat ze niet kunnen of willen begrijpen waar het om gaat.

De \\\”ticket\\\” aan supervisor heeft nog geen resultaat en ik ben een beetje bang dat ik mijn bestelling niet op normale manier via klantenservice bezorgd krijg.

Wij hebben nu een door Lightinthebox verkeerd gezonden pakketje met niet besteld artikel en wil graag dat zij hun fout herstellen.

Wij zijn tevreden als Lightinthebox hun fout herstellen door mijn bestelling t.w. draadloze wifi deurbel intercom camera visueel intercom(zie foto), toezenden en dat ik het bezorgde verkeerde artikel op hun koste retour gaat.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Andre Judge

1 week geleden - Inmiddels een retour formulier ontvangen met een nummer. Binnen 24uur wordt er ook een RMA nummer voor retourzending gestuurd. Na controle zou het door mij bestelde artikel geleverd gaan worden. Wacht het af.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 juni 2017 om 17:59 geantwoord

Heeft op 20 juni 2017 om 18:49 geantwoord

Het is een extra aanvulling over gang van zaken van mijzelf.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Judge