Klacht: Verkeerde artikel enz…

op 09 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Geachte meneer/mevrouw,

Bij deze ga ik helaas een klacht indienen van H&M.

Mijn klacht als volg, ik bestel 2 artikelen online waar ik ongeveer 2 weken op hem moeten wachten. Nou kreeg ik een mail binnen dat mijn bestelling klaar zou liggen bij het afhaalpunt wat ik had geselecteerd. Nou bleek dat het op een heel ander locatie lag dan wat stond aangeven, daar kwam ik pas veel later achter waardoor er weer een week over ging voor mijn pakketje te komen ophalen.

Nou had ik mijn pakketje in bezit gehad, bleek dat er een artikel ontbrak en daar iets anders voor in de plaats hadden gedaan, namelijk een lange roze sweater in maat L i.p.v. een luipaarden jack in de maat S.

Toen ik dit zag heb ik meteen contact geprobeerd te leggen met de H&M klantenservice. Dit is helaas niet gelukt omdat ik dan veel langer in de wachttijd zou blijven dan werd aangegeven. Door dit heb ik maar weer eens een mail gestuurd plus een bericht geplaats op Facebook van H&M. Dit heb ik gedaan omdat er vaak dagen erover heen gingen voordat ze pas antwoord gaven. Dat is niet alleen het probleem. Ik heb ook nog eens een paar keer een herinnering gehad dat ik moes betalen….

Nou heb na dagen eindelijke contact gekregen via de mail van H&M en kreeg ik als excuus dat hun er niks aan konden doen dat er een verkeerde artikel hadden gestuurd en het dus opnieuw moes bestellen. Dat heb ik gedaan, maar helaas was het artikel niet meer leverbaar waardoor ik alweer een mail naar H&M heb verstuurd. H&M kwam met de oplossing met een soort gelijk jasje ( in hun ogen).

Mijn mening is dat ze er heel erg laks er mee zijn omgegaan waardoor ik deze klacht meld (helaas).

Hopelijk kunt u me hier in verder helpen.

Mvg Kelly Zelissen.

Als H&M met iets tegenmoed zal komen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kelly zelissen