Klacht: Verkeerde aflevertijd

op 09 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een kaart in de brievenbus gehad van DHL dat ze vandaag tussen 14 en 18u zouden komen om spullen te brengen.
Vandaag met mijn werk kunnen regelen dat ik eerder naar huis kon om de koerier op te wachten.
Kom ik thuis om 13:50u ligt er een kaart in de bus dat ze morgen terugkomen op een tijdstip dat ik niet kan. Een verdomd slechte klachtenlijn hebben ook bij DHL waar ze mij ook niet verder kunnen helpen.
Mooi voor niks mijn verlofuren ingeleverd. Hartsikke bedankt DHL!!

Gewenste Oplossing:

Als de koerier straks mijn spullen nog komt brengen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Shelby
x