Klacht: Verkeerde aflevering; geen of trage afhandeling

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

– Op 30-05-2017 heb ik een pakket verzonden naar Duitsland.
– Enkele dagen later is dit pakket bij mij thuis bezorgd in plaats van bij geadresseerde; PostNL heeft om onduidelijke redenen een adressticker met mijn adres op het pakket geplakt.
– Contact gezocht met het betaalde telefoonnummer van PostNL. Geen gehoor, want het was weekend.
– Na het weekend via de app contact gehad met een medewerker, die mij vertelde dat ik het pakket maar opnieuw moest wegbrengen. Aangezien ik nu geen vervoer heb is het pakket te groot voor mij om opnieuw af te leveren bij een PostNL-punt. Verzoek was dan ook om het bij mij thuis op te halen. Ik zou daartoe een formulier ontvangen.
– Formulier is ontvangen en 8-6-2017 per mail teruggestuurd.
– Op 14-6-2017 nog geen bericht, dus opnieuw per mail contact gezocht. Omdat het grote pakket nog steeds bij mij in de gang staat, verzocht dat deze week nog op te halen.
– De week is voorbij en opnieuw geen reactie van PostNL.

UPDATE 23-6-2017:
Nog steeds geen teken van leven van PostNL.

Als PostNL zelf zijn fouten herstelt op een snelle en adequate manier, zonder continue actie van de gedupeerde klant.
Met andere woorden: een afspraak maken om dat pakket op te halen op een moment dat mij schikt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juni 2017 om 16:13 geantwoord

Geachte meneer Boogaard,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij om te horen dat de foute bezorging nog niet hersteld is. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor u is. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zal onze onderzoeksafdeling verzoeken om zo snel mogelijk contact met u op te nemen om te zorgen dat dit op gepaste wijze wordt afgehandeld.

Heeft op 04 juli 2017 om 11:03 geantwoord

Vandaag van PostNL vernomen dat ze de foute bezorging weigeren te herstellen. Ik mag zelf hun puinhopen oplossen.
Waarom zet Klacht.nl na een reactie van PostNL eigenlijk de klacht op opgelost, terwijl dit niet het geval is?

Alle klachten die gemeld zijn door CBO