Klacht: Verkeerde adres

op 13 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij, wijkzorgteam Middenhof, zitten op de Uitvlugt 2 A te Amstelveen.. Helaas gebeurd het regelmatig dat de post van ons word bezorg bij de Uitvlugt 2 te Amstelveen terwijl er duidelijk op de post 2 A staat.
Wij vinden dit voor de bewoners op Uitvlugt 2 zeer vervelend want het zijn mensen op leeftijd en die komen niet steeds de post van ons brengen want wij zitten niet naast elkaar.
Wie weet zijn wij ook op deze manier al post misgelopen.

Dat de postbode goed leest wat het nummer is. Dus niet alleen het cijfer 2 bekijken maar ook wat er achter staat.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk om te vernemen dat deze post regelmatig op een ander huisnummer wordt afgeleverd. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een melding van maken. Zou u kunnen aangeven of er een oranje streepjescode op deze post aanwezig is of de melding PostNL Port betaald. Kunt u tevens bevestiging dat dit de reguliere postbezorging betreft en dat uw wijkzorgteam geen gebruik maakt van een zakelijke haal- of brengservice? Tevens verneem ik graag op welke datum dit voor het laatst is voorgevallen? Zou ik tevens uw voorletter en achternaam nog mogen ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:20 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door middenhof