Klacht: verkeerd zendingsnummer

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Op maandag 27 augustus heb ik een kleedje besteld en kreeg ik een e-mail met de orderbevestiging. Op dinsdag 28 augustus was het kleedje reeds verzonden en kreeg ik een e-mail met mijn zendingsnummer. Maar toen ik echter DHL tracktrace opende was mijn zendingsnummer ongeldig omdat het maar 9 cijfers bevat in de plaats van 10. Normaal gezien moest mijn pakketje al geleverd zijn wat voor de duidelijkheid niet gebeurd is.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik willen weten wat er mis was met het zendingsnummer en of ik mijn pakketje deze week nog zal ontvangen.

Met vriendelijke groet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Helaas kan ik op uw adres geen zending traceren. Zendingsnummers geven wij ook niet door. Als u het nummer wil traceren, adviseer ik u bij de verzender het correcte nummer op te vragen. U kunt het pakket dan volgen. De verzender kan u ook informeren over het verwachte bezorgmoment.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door LoPal