Klacht: verkeerd voorgelicht over gratis telefoon.

op 25 september 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm verhuizing zakelijk en prive in januari 2017 (nu aan Huis)
Prive heb ik KPN zakelijk alles in een .Ik wilde vaste nr zakelijk meenemen, heb dit nr al 30 jaar, was geen probleem.ik moest betalen tot april 2018 ivm mijn contract bij Bel Centrale(heeft wel poosje geduurd voordat het in orde was. Kreeg in feb 2017 gratis telefoon van Bel Centrale . Niet om gevraagd.
Later mei 2017 Modem €250,00 niet om gevraagd . Voel me beetgenomen en ben verkeerd voorgelicht !! Ben helemaal klaar met Bel Centrale

Gewenste Oplossing:

Oude contract terug en wil gewoon betalen totdat mijn oude contract afloopt in mei 2018.

toezeggen dat het contract zal afgelopen zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bomas89@hotmail.com