Klacht: verkeerd tijdvak van bezorging en onzinnige klantenservice via de chat

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enige tijd klopt het tijdvak wat als bezorgindicatie word gegeven voor mijn adres niet meer. De bezorger komt blijkbaar vroeg in de ochtend terwijl als tijdsindicatie tussen 14.30 en 16.30 word gegeven. Hier houd ik rekening mee waardoor ik dus al een aantal keren de bezorger heb gemist. Hierover een klacht bij post nl proberen neer te leggen maar door de medewerker via de chat (die overigens niet goed leest dus maar wat standaard antwoorden geeft) word ik verwezen naar de versturende partij??? Wat moet een webshop met een klacht over de bezorgwijze van post Nl??

Gewenste Oplossing:

Als deze klacht serieus genomen wordt zoals wordt beloofd op de website en het tijdvak van bezorgindicatie daadwerkelijk weer klopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Moonen,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 12:52 geantwoord

Het is juist mijn klacht dat het tijdvak vaker niet gehaald word en dat hier dus naar gekeken moet worden. Tevens gaat mijn klacht over het niet serieus genomen worden door een medewerker van de klachtenservice...
Het spijt me maar hoe moet je als consument dan klagen?

Alle klachten die gemeld zijn door zooberg1