Klacht: Verkeerd product geleverd

op 12 november 2016 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Op 25 september 2016 voor dochtertje muursticker besteld welke op 10 oktober is verzonden.
Op 12 oktober een service verzoek ingediend vanwege onjuiste levering:
In plaats van de \”Flowers and Butterflies\” heb ik de \”Magnolia Flowers\” ontvangen.

Eerste auto-reactie 17 oktober: Wij doen ons best om uiterlijk binnen 1 of 2 werkdagen bij je terug te komen, afhankelijk van de drukte op de afdeling.

Tweede auto-reactie 19 oktober: Zoals aangegeven in de vorige e-mail zouden we voor je aan de slag gaan om je vraag te beantwoorden. Je had eigenlijk vandaag al een antwoord van ons moeten krijgen. Hierbij willen we je laten weten dat we langer de tijd nodig hebben om je te kunnen helpen. Hiervoor vragen we nog even je geduld.
Binnen een termijn van ongeveer 1-5 werkdagen komen we bij je terug.

Na uitblijven reactie op 29 oktober een email gestuurd

Derde auto-reactie 1 november: idem aan reactie van 19 oktober.

Inmiddels 12 november en nog steeds geen zicht op oplossing vandaar deze klacht.

Ontvangst van de bestelde muursticker \"Flowers and Butterflies\" en instructies wat te doen met de onjuist bezorgde muursticker \"Magnolia Flowers\".

Bericht van Ibood

3 weken geleden - Beste meneer Howard, Bedankt voor je bericht hier via klacht.nl. We zien dat een van onze collega's gisteren je klacht/vraag in behandeling heeft genomen en per e-mail voorzien heeft van een de vervolgstappen en alle insctructies die daar bij horen. Mocht je aanvullende vragen hebben, reageer gerust op de e-mail die je gisteren ontvangen hebt. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht dalloste

3 weken geleden - IBood heeft eindelijk gereageerd maar bied helaas alleen de mogelijkheid tot restitutie van het aankoopbedrag en verzendkosten na terugsturen van het verkeerd geleverd product. Ik ga hiermee akkoord al is dit niet mijn gewenste oplossing (het juiste product ontvangen). En ik moet nog bedenken hoe ik mijn dochtertje van 4 uitgelegd krijg dat ze na weken wachten en vragen toch niet haar muurstickers zal krijgen. Nu maar hopen dat ze wel tijdig terug betalen.

Bericht van Ibood

1 week geleden - Beste meneer Howard, Volgens ons systeem is de terugbetaling van €11,90 uitgevoerd. Het bedrag zal inmiddels op je bankrekening moeten staan of komt voor het weekend aan. Als dit inderdaad zo is, zijn we blij te vernemen dat het geheel hiermee opgelost is. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door dalloste