Klacht: Verkeerd nummer

op 04 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik ontvang de laatste weken enkele smsjes en voicemailberichten van GGN. In deze berichten wordt mij gevraagd of ik ene heer “P.N.P. van der Linden” of iets dergelijks ben. Dat is niet het geval. Zou u dit stop kunnen zetten nu dit mij met enige regelmaat tot last is? Veel dank alvast.

Gewenste Oplossing:

Zodra de smsjes en berichten stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 mei 2016 om 07:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Habermehl,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Vermoedelijk is het telefoonnummer waarop wij een bericht hebben gestuurd voorheen het telefoonnummer van de heer van der Linden geweest. Wij hebben het telefoonnummer inmiddels verwijderd. Het is mogelijk dat u nog 1 of 2 keer een bericht krijgt of gebeld wordt. Het duurt namelijk 24 uur voordat dit uit het systeem is. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Habermehl