Klacht: Verkeerd informatie per mail verstreken aan klant

op 05 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dag,
Ik heb een mail ontvangen dat de bezorger tussen 14:00-16:00 uur komt. Ik heb paar uur vrij opgenomen om op tijd thuis te zijn. Echter, kijk ik in de brievenbus rond 13:00 en zie ik een kaartje van de bezorger dat het de volgende dag bezorgd wordt. Ik kan morgen niet weer vrij nemen en ik wilde juist het pakketje voor de weekend hebben.
De klantenservice geeft aan dat ik dat maar zelf online mag oplossen en dat ik geen terugkoppeling krijg m.b.t mijn klacht.
Erg fijn dit!
Alanoed afifi

Graag terugkoppeling

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 augustus 2016 om 17:24 geantwoord

Beste Alanoud,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent uw zending.

Erg vervelend om te vernemen dat uw zending niet binnen het gestelde tijdsvak
is afgeleverd. Helaas zijn onze tijdsvakken ter indicatie en kan het voorkomen dat een bezorger buiten zijn tijdsvakken moet rijden. Dit is zeker niet de bedoeling en gebeurt alleen wanneer het niet anders kan. Ik vind het dan ook oprecht vervelend voor u dat u speciaal heeft vrijgenomen en uw zending dan nog heeft misgelopen.

Vanuit het systeem zie ik dat u, uw zending op vrijdag in ontvangst heeft kunnen nemen. Hopelijk heeft u de zending in goede orde ontvangen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Alanoud