Klacht: Verkeerd gesorteerd.

op 26 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket 21-8-16 besteld bij MaxICT, welke 24uurs levering hebben. Vandaag (nu 26-08-16 00:33u) is het pakket er nog niet. Een of andere loze mail en nog geen status verandering.

Mijn mail aan DHL 24-08-16:
Op de website staat dat de levering van mijn product niet mogelijk is, want vertraagd. Kunt u mij verhelderen waarom? Het product had gister al geleverd moeten zijn.

Antwoord DHL 25-08-16:
Goedemiddag meneer ,
Bedankt voor uw bericht. Helaas is heeft er een sorteerfout plaatsgevonden bij uw zending, waardoor deze vertraging heeft opgelopen. Uw zending zal vanavond meegaan naar de juiste terminal die uw zending zal uitleveren. Ik verwacht dat deze zending morgen bij u word aangeboden. U kunt het beste morgenvroeg nog even uw track en trace bekijken en dan zult u ook zien in welk tijdsvak hij is ingedeeld.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak dat hierdoor ontstaan is.

Hartelijke groet,

Leonie
Klantenservice

U begrijpt het al, ik geloof er niets van aangezien de status niet gewijzigd is. (aflevering nog steeds niet mogelijk)

Als het pakket daadwerkelijk 26-8-16 VOOR 12u \\\'s-middags afgeleverd wordt. 4 dagen te laat.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 augustus 2016 om 08:52 geantwoord

Beste JMH78,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent deze zending.
Het is zeker niet de bedoeling dat u zo lang op uw pakket moet wachten. Helaas was uw zending naar het verkeerde uitleverdepot gegaan. Vanuit dit depot moest uw zending eerst retour naar het sorteercentrum en vanuit hier weer uitgesorteerd worden.

Uw zending staat voor vandaag in de planning tussen 14.00-18.00. Uw zeding staat wel gericht aan een ander adres dan u hier heeft opgegeven. Hopelijk is dit correct.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Carola
DHL klantenservice