Klacht: Verkeerd gesorteerd / Tijdelijke overmacht

op 02 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor 22:00 besteld volgende dag in huis maar helaas niet met DHL! Vrijdag zou het pakket tussen 14:00 en 18:00 geleverd worden. Om 18:00 uur nog niets ontvangen of gehoord. Nog even afgewacht maar niets ontvangen. Volgende dag gelijk gebeld maar het was een moeilijk gesprek door de zeer gebrekkig Nederlands sprekende man. Hij zei een sorteer fout en daar gaat 3 dagen overheen en moet uit zichzelf opgelost worden. Volgens hem moest mijn pakket dinsdag geleverd worden. Ik ontving een nieuwe track en trace en deze gaf inderdaad dinsdag tussen 14:00 en 18:00 aan. Helaas weer niet gelukt. Gelijk gebeld en het zou gaan om tijdelijke overmacht. Ik kom het pakket wel op komen halen. Helaas maar kom het maar brengen!!! Al met al zou het vrijdag geleverd worden en is het nu dinsdag. Hij meldt morgen, woensdag dus, moet het geleverd worden tussen 14:00 en 18:00 maar ik heb er nu al een hard hoofd in!

Wanneer ik mijn pakket eindelijk eens ontvang maar dan nog zal ik niet tevreden zijn met DHL. Dus bezorging via DHL hoeft van mij ook niet meer!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 augustus 2017 om 13:53 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Er is inderdaad het een en ander gebeurt met uw pakket. Hiervoor onze excuses. We hebben helaas gisteren niet gered om uw pakket te bezorgen. Ik zie dat er voor vandaag nog wel een pakket voor u onderweg is. Mocht dit nog niet het geval zijn kan de verzender bij ons intern een onderzoek opstarten wat er aan de hand is.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AnneBieshaar