Klacht: verkeerd gesorteerd DHL

op 10 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren een cadeau besteld en zou vandaag tussen 9.00 en 13.00 bezorgd worden. Nu staat er verkeerd gesorteerd en vertraging maar bezorgtijd hetzelfde. Nu net gebeld en nee sorry mevrouw maar komt vandaag niet meer. Wat moet ik met deze informatie en hoe lullig voor mij als ik naar verjaardag moet zonder cadeau. Vindt het heel erg slecht van DHL.

Gewenste Oplossing:

Wil goed geïnformeerd worden op tijd en het cadeau hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2017 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ilona,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Een sorteerfout is uitermate vervelend, al helemaal wanneer het om iets zoals een cadeau gaat. Mijn excuses voor de vertraging die hierdoor is ontstaan. Gezien de verstreken tijd, wil ik u adviseren om dit ook bij de afzender van het pakket te melden. De afzender kan namelijk een onderzoek voor u starten om het pakket zo spoedig mogelijk bij u te krijgen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona68