Klacht: Verkeerd gesorteerd

op 12 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op zaterdag 8 september een bestelling gedaan bij de douglas, wat pas dinsdag 11 september geleverd kon worden tussen 1800 en 2100 uur. Nu is het pakket verkeerd gesorteerd in het sorteercentrum, en nu krijg ik niks te horen over wanneer het pakket wel geleverd wordt, of wat de planning nu is dat het afgegeven wordt.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik weet wanneer het pakket geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 september 2018 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Heemskerk,

wat vervelend dat het pakket verkeerd gesorteerd is. Om deze sorteerfout te herstellen hebben wij helaas 2 werkdagen nodig. Het pakket wordt teruggezonden naar het sorteercentrum en gaat dan opnieuw in de sortering. Ik verwacht dat het pakket donderdag bij u in bezorging gaat.

Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 12 september 2018 om 13:05 geantwoord

Ik heb vrij genomen van werk om optijd thuis te zijn zodat ik het pakker in ontvangst kon nemen. Nu moet ik weer uren gaan opnemen wanneer het pakket geleverd gaat worden. Maar wie compenseerd die uren voor mij?

Alle klachten die gemeld zijn door Suus1212