Klacht: verkeerd geleverd product/ artikel

op 08 juli 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Er waren 3 douch cabines in de aanbieding bij Marktplaats waarvan ik de duurste verse heb van gekocht en betaald via Ideal aan marktplaats.Het gaat hier om een stoom douch cabine van 499,- maar Marktplaats heeft deze douch cabine niet geleverd maar de goedkoopste verse van 399-,-.
Ik heb via email contact gehad met Marktplaats en hun zeiden dat ik bij de firma Cali Online moest zijn en hun hierin buiten stonden. Ik verteld aan marktplaats aanbiedingen dat ik bij hun de douche cabine had gekocht en betaald en niet van Cali Online. Maar ik heb tevens een mail gestuurd aan Cali Online omdat dit bedrijf net zo als marktplaats niet telefonische bereikbaar is. Maar hun geven geen reactie terug en heb dit gemeld aan marktplaats de nu na 10 dagen geleden ook geen enkele reactie meer terug geven.
Ik kan aan tonen via foto’s dat ik de verkeerde douche cabine heb ontvangen wat ik ook naar beiden bedrijven heb toe gezonden.
Ik voel me flink bedrogen dat ze iets duurs verkopen en het goedkoopste leveren uit de serie cabine’s

Als de stoom cabine niet meer voorradig is kan ik dat begrijpen maar vertel dat de mensen dan en betaal ze het teveel betaalde geld dan gewoon terug. s toch best raar dat een Miljoenen bedrijf als Marktplaats de mensen oplicht voor 100 euro. Ik heb 100 euro teveel betaald wat ik ook kan aantonen en was blij als ik dit verschil van 100 euro terug ontvang. Dan is het wel niet helemaal opgelost maar er kan mee geleefd worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maurice0301