Klacht: verkeerd bezorgt

op 15 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon op raadhuisstraatstraat 20 en krijg zeer regelmatig post voor Raadhuisstraat 22. Heb hier ook de bezorger op aan gesproken maar het blijft gebeuren. nr. 22 is lastig te vinden maar toch vind ik dat de bezorger gewoon even verder moet kijken en niet gemakshalve de post bij mij in de bus gooien

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer het niet meer gebeurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Edel-Dekker, Uit uw bericht begrijp ik dat u post voor het verkeerde huisnummer op uw adres bezorgd krijgt. Allereerst mijn excuses voor het ongemak! Ik heb hier een melding van gemaakt, die opgenomen zal worden met de bezorger. Zo kunnen we deze situatie in de toekomst hopelijk voorkomen. U krijgt geen terugkoppeling op deze melding. Mocht het onverhoopt nog eens gebeuren, neemt u dan alstublieft weer even contact met ons op. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juni 2016 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Edel-Bakker,

Onlangs hebben wij een klacht voor u geregistreerd. We hebben hierop geen reactie ontvangen daarom zal ik deze klacht sluiten.

Mocht het onverhoopt nog eens gebeuren, neemt u dan alstublieft weer even contact met ons op.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: https://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door mevr.Edel