Klacht: Verkeerd bezorgpunt echetr

op 28 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

-Bij webshop Sloggies.nl bestelling geplaatst met als ophaalpunt een De Buren in AmersfoortKattenbroek
-Mail gehad van dw webshop dat bestelling via DHL bezorgd zal worden en opgehaald kan worden bij de De Buren Parcelstation (met vermelding van code tbv het Parcelstation)
-Krijg echter van DHL (via Track en Trace) dat pakket bezorgd is en opgehaald kan worden bij een DHL Servicepunt in NIJKERK ??!!
-Gebeld met Webshop. Deze willen evt wel probleem aan DHL doorgeven,echter dan kan levering alsnog via De Buren pas volgende
week plaatsvinden.
-Dit is niet acceptabel vanwege vakantie start dit weekend.
-Gepoogd de bellen met dit servicepunt, blijken ze ook no9g de brutalitiet te hebben om 1 Euro per gesprek in rekening te brengen naast de normale gesprekskosten. Niet verder gewacht: tientallen wachtenden voor u.

Vergoeding van DHL van gemaakte kosten om pakket -noodgedwongen- zelf maar in Nijkerk op tehalen.
2 X 14 km 28 km; ~ 2liter Diesel 2 x 1,30 Euro 2,60
naast oprechte excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juni 2019 om 15:17 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik ben het helemaal met u eens dat de gang van zaken uiterst vreemd is en totaal niet in uw voordeel werkt. Mijn oprechte excuses dat u hier de dupe van bent geworden.

Persoonlijk had ik u dan graag tegemoet willen komen. Echter is het zo dat we geen gevolgschade uitkeren. Ik kan u hierin dus geen toezegging doen.

Ik wil u in ieder geval een ontzettend fijne vakantie toe.

Jasmin
Customer Service Agent
DHL Parcel

Heeft op 28 juni 2019 om 16:30 geantwoord

DHL geeft toe dat ze fout zitten. Desondanks zijn ze niet bereid om het - bijna symbolische - bedrag van E 2,60 (Kosten gemaakt voor mijn autoritje naar Nijkerk ) uit te keren.
Een zeer slechte beurt van DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door Lardenoy