Klacht: Verkeerd bezorgen van post.

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goede dag.

Ik zit midden in een scheiding.
Sinds 23 augustus is dit officieel.

Maar mijn post gaat naar het adres van mijn ex schoonzus waar mijn ex staat ingeschreven.

Hoe dan ook ze zijn zo vriendelijk om het in mijn brievenbus te brengen.
Nu nog wel…
Maar ik snap niet dat als ik dan die post lees en zie gewoon mijn eigen adres staat genoteerd.

Mijn woonadres is niet veranderd.

Nml Janet Top
Bobeldijk 24
1647 ce Berkhout.

En nogmaals die staan gewoon op de post dus ii begrijp echt niet waarom dit terecht moet komen op adres van mijn ex schoonzus en ex.

Dat adres is toch echt anders nml.

Fred Loots C.Loots

Westeinde 328
1647 ms Berkhout.

Graag zou ik antwoord willen hebben en wens dat mijn post niet op dat adres in de brievenbus komt.

In afwachting op u antwoord wens ik u een fijne dag toe.

Janet Top.

janettop@hotmail.com

Ik ben tevreden als per direct mijn post niet bij ex of fam komt...
Nogmaals op de post staat het juiste adres waar ik nog steeds woon ook via de burgelijke stand.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Top, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het een kwalijke zaak te vernemen dat uw post op een oud adres wordt geleverd. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet durf te vertellen hoe dit gebeurt. Gebruikelijk wordt uw post automatisch gesorteerd naar het juiste postcodegebied en dient deze op het adres op de brief te worden geleverd. Omdat dit in uw geval niet gebeurt, wil ik dit graag aankaarten bij het depot. Graag zou ik van u bevestigd hebben dat deze post voorzien van frankering waar een PostNL-logo op te vinden is. Zou u dit voor ons willen controleren? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 september 2018 om 11:19 geantwoord

Geachte mevrouw Top,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door J.R.I.Top