Klacht: Verkeerd bezorgen

op 14 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Brilleman-Jonker, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u post van de buren heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en ik snap dat dit erg vervelend is voor zowel u als de geadresseerde. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik wil hier graag een melding van maken, zodat dit met de verantwoordelijke bezorger besproken wordt. Kunt u daarvoor aangeven op welke datum u voor het laatst post van de buren heeft ontvangen, en wat is de postcode en het huisnummer van het adres waar het bezorgd had moeten worden? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Fam..Brilleman

4 maanden geleden - Vorige week nog. Ik ontving post voor nr's 85,89 en 97. Dat gebeurt de laatste weken regelmatig . Zeker voor 85 en 89. Mijn postcode is: 3732cc87.

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Brilleman, Hartelijk dank voor uw bericht over de postbezorging op uw adres. Ik kan me voorstellen dat u er niet op zit te wachten om post voor andere adressen te ontvangen. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen ik graag nog onderstaande informatie van u: - Waren deze poststukken voorzien van een oranje streepjescode en/of PostNL Port Betaald stempel? - Op welke datum is dit voor het laatst voorgekomen? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Fam..Brilleman

4 maanden geleden - jWeet ik niet meer. Was in ieder geval wel post van de Post.nl en geen ander bedrijf, waarvan ik ook regelmatig post ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 september 2017 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Brilleman,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u niet meer precies weet wanneer dit is voorgevallen. Voordat ik een klacht kan aanmaken heb ik wel een specifieke bezorgdatum nodig. Wilt u direct contact met ons opnemen mocht zoiets in de toekomst weer gebeuren? Dan kunnen we hier direct actie op ondernemen. U kunt dan altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Fam..Brilleman