Klacht: Verkeerd bezorgde post

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wekelijks wordt bij ons verkeerde post bezorgd, de straatnamen Beukenlaan en Berkenlaan worden door elkaar gehaald en er wordt dus niet naar de postcodes gekeken. Nu zijn wij het postbode spelen wel een beetje zat en zullen vanaf nu dan ook geen verkeerd bezorgde post meer retouneren. Zelfs belangrijke gerechtelijke stukken worden bij ons bezorgd terwijl dat op de berkenlaan bezorgt moet worden en niet op de beukenlaan.
Bezorger er al eens op aangesproken maar het blijft fout gaan.

Gewenste Oplossing:

Graag de bezorgers erop aanspreken dat het hier om de beukenlaan en berkenlaan gaat en dat ze naar de postcodes kijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 februari 2018 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Blomsma,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er post van mensen uit een andere straat bij u wordt bezorgd.

Het is zeker een kwalijke zaak dat post op een ander adres wordt bezorgd. Daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden.
Ik heb voor u een melding aangemaakt en doorgezet naar de leidinggevende van de postbode. Hij zal dit met de postbode bespreken zodat het niet weer voor zal komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Flowgi