Klacht: Verkeerd bezorgde post

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wekelijks wordt bij ons verkeerde post bezorgd, de straatnamen Beukenlaan en Berkenlaan worden door elkaar gehaald en er wordt dus niet naar de postcodes gekeken. Nu zijn wij het postbode spelen wel een beetje zat en zullen vanaf nu dan ook geen verkeerd bezorgde post meer retouneren. Zelfs belangrijke gerechtelijke stukken worden bij ons bezorgd terwijl dat op de berkenlaan bezorgt moet worden en niet op de beukenlaan.
Bezorger er al eens op aangesproken maar het blijft fout gaan.

Graag de bezorgers erop aanspreken dat het hier om de beukenlaan en berkenlaan gaat en dat ze naar de postcodes kijken

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 februari 2018 om 09:40 geantwoord

Geachte heer Blomsma,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er post van mensen uit een andere straat bij u wordt bezorgd.

Het is zeker een kwalijke zaak dat post op een ander adres wordt bezorgd. Daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden.
Ik heb voor u een melding aangemaakt en doorgezet naar de leidinggevende van de postbode. Hij zal dit met de postbode bespreken zodat het niet weer voor zal komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flowgi