Klacht: Verkeerd bezorgd van een pakket

op 01 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw

Ik heb hier een pakketje wat niet van mijn is het moet naar de boterbloemstraat 11 en niet naar de dotterbloemstraat 11 dit is al de zoveelste keer dat ik hier een pakketje van krijg kunnen jullie wel lezen volgens mij; niet .En dan wordt het gewoon zonder mijn toestemming in mijn tuin geplaatst als ik niet thuis ben.
Ik vind dit een kwalijke zaak en hoop dat dit niet meer gebeurt.Ik weet ook niet hoe deze persoon het pakketje gaat krijgen ik wil dat u het komt ophalen .

Gewenste Oplossing:

Dat het niet meer voorkomt anders ben ik geneigd om stappen te ondernemen tegen u bedrijf dat u onzorgvuldig met de pakketjes om gaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 juli 2019 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat we opnieuw een pakket verkeerd bij u hebben afgeleverd.
We mogen ook geen pakketten onbeheerd achtergelaten. Ik ben dus heel blij dat u dit bij ons meldt. Zo weten wij er van en kunnen we de chauffeur die verantwoordelijk is, hier op wijzen.
Ik heb tevens het depot gevraagd de zending bij u op te halen.
U zou er geen last meer van moeten hebben maar trek zeker aan de bel als het toch nog een keer opnieuw gebeurt.

Met vriendelijke groet,

Jasmin
Customer Service Agent
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Duivenhok14