Klacht: Verkeerd bezorgd? Nou en?

op 27 januari 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket was verkeerd bezorgd en niet te zuinig ook. Cataloniestraat 9 ipv 90. Omdat ik het pakket verwacht had heb ik het meteen gezien dat het afgeleverd was terwijl ik niks heb gekregen. Meteen tnt gebeld (45cpm en lange wachttijd). Ze bleef volhouden dat het wel goed zou komen als het pakket goed geadresseerd is (en het was). Het gebeurde allemaal voor kerst. Ik 3 keer naar Cataloniestraat 9 om te vragen of ze daar mijn pakket heeft ontvangen, niks. Op 9 Januari nog een keer geprobeerd en ja hoor, pakket gevonden, open gemaakt en gebruikt (het was en laptop). Toebehoren waren vermist. Ze heeft het niet, zei de mevrouw. Ze heeft het alleen maar open gemaakt en weer dicht gedaan. Toen ik dit opbracht bij tnt zei eigen schuld dikke bult, het is niet aangetekend verstuurd. Ik zei als jullie het meteen afgehaald bij haar dan is het niet zo gebeurt. Bij mij kon ze zeggen wat ze wil ik heb geen bewijs dat zij het had. Nu wil tnt de schade niet vergoeden. Van al de telefoontjes en cd’s en boeken.

Gewenste oplossing

Vergoeding en een officieel verontschuldiging. En niet de “we hebben alles goed gedaan gedrag dus zoek het maar uit.” Ik heb al 4 emails verstuurd en elke keer de standaard brief gekregen. We hebben het op de goede adres verstuurd en wij vergoeden niks omdat jullie hebben allen maar voor basis pakket verzending betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door kaaskop