Klacht: verkeerd bezorgd en een kaartje ook verkeerd bezorgd

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het pakket met code 3SMOQ1280076701 is verkeerd bezorgd en een kaartje dat het pakket is afgeleverd (verkeerd adres namelijk Eksterstraat 3 3353AJ) en het pakket is afgeleverd op Eksterstraat 5. Het pakket is duidelijk geadresseerd op Eksterstraat 2.
en op de app staat dat het pakket nog steeds op sorteercentrum is d.d. 11-09-2018 . Graag opheldering in deze bezorging. is totaal ± 5 dagen spoorloos was en nu nog verkeerd bezorgd. Is een zéér slechte service van POSTNL dit zijn wij niet gewend.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 september 2018 om 14:17 geantwoord

Geachte heer, mevrouw De Willigen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op de bezorging uw pakket niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is dit pakket nog niet met de bezorger mee geweest, ik begrijp echter uit uw bericht dat er wel een kaartje is achtergelaten dat het pakket is afgeleverd op Eksterstraat 5. Ik kan hierover in de TrackTrace informatie niets zien, volgens mijn informatie is de zending nog niet afgeleverd. Omdat de bezorging nu al enige tijd op zich laat wachten adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De verzender is onze klant en opdrachtgever voor het verzenden van het pakket. Hij of zij kan over deze situatie contact met ons opnemen om een onderzoek op te starten, zodat we uit kunnen zoeken wat er aan de hand is. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 15:17 geantwoord

Er is geen oplossing vanuit PostNL geboden. contact met de verzender is door mij al gedaan middels een mail. Ik zal tevens de verzender adviseren om verzending bij een andere bodedienst plaats te laten vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door FT de Willigen