Klacht: Verkeerd bezorgd

op 28 januari 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is een brief verkeerd bezorgd. Dit betreft een brief van Cilgro uit Waddinxveen. De geadresseerde woont Beetsstraat 9, 3261 KN Oud-Beijerland.
De brief is bezorgd op Bootstraat 9, Oud-Beijerland.
Hoe komt deze brief op het juiste adres, zonder dat ik deze zelf ga bezorgen?

Gewenste oplossing

Brief ophalen of via TNT retour?

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

7 jaren geleden - Beste heer / mevrouw, Vriendelijk dank voor uw reactie. Sandd streeft een zo hoog mogelijke kwaliteit na en wij zijn continue bezig met het monitoren van de bezorgkwaliteit. Wij werken dan ook met een uitgebreid kwaliteitssysteem, waarmee wij in staat zijn de desbetreffende bezorger/bezorgster te achterhalen en melding te maken. Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit dat dergelijke incidenten in de toekomst niet meer voorkomen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Sandd bv Afdeling Sales

Reactie van de melder van de klacht Dick26

7 jaren geleden - En wat gebeurt er nu met de brief? wordt deze opgehaald of niet? Hier schiet ik niets mee op

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 14 december 2011 om 10:36 geantwoord

Beste heer/mevrouw Lagerwerf,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Aangezien het een oud incident is gaan we er vanuit dat het incident is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via klantenservice@sandd.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Sandd bv
Afdeling Sales