Klacht: Verkeerd bezorgd!

op 03 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje is bezorgd op een verkeerd adres. Ik kreeg een melding dat het was bezorgd, maar thuis had niemand het pakketje aangenomen! Nu zijn er nog lieve mensen op de wereld die ze wel afgeven, maar zelfde geld kwamen ze het niet meer brengen!

Ik vind dit echt bizar slecht!

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2019 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michelle,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket verwachtte, maar dat u dat niet zelf heeft ontvangen omdat het door onze bezorger op een verkeerd adres in de bus is gedaan. Sorry dat dit zo verlopen is. Ik ben blij om te horen dat het inmiddels wel terecht is. Door deze eerlijke mensen hebben we inderdaad een hoop moeite bespaard. We gaan aan onze kant in ieder geval ons best doen om herhaling te helpen voorkomen. Bedankt dat u dit bij ons onder de aandacht heeft gebracht.

Met vriendelijke groet,

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door michellenoort