Klacht: Verkeerd bezorgd

op 20 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Nog maar een keer een klacht indienen over het bezorgen van de post.

Na aanleiding dat ik vandaag post had . Terwijl er geen post wordt bezorgd op maandag.

Weer mijn bankafschriften bij een ander in de bus.

Post van rijksdienst van het weg verkeer wat nooit is bezorgd.

Auto dus te laat laten keuren omdat de postbode de post niet bezorgd of ergens anders heeft bezorgd .

Veel mensen denken bekijk het maar en gooien het weg.

Ik breng ook vaak post rond wat niet voor mij is bestemd .

Sorry hier word ik niet voor betaald om nog naar mijn drukke dag post rond te brengen .

Ik ben niet de enigste die hier over klaagt hier in de buurt .

Ik hoop op verbetering en graag een reactie van u kant .

Ben het goed zat !!!!

En ook dat de bezorgers op een scooters hier over ons gras racen.

Er zitten gewoon dikke sporen voor de brievenbus langs.

Mijn buurman heeft al een hekje geplaatst bij zijn brievenbus .

Ik heb ook al een tijdje paaltjes en lint geplaatst zodat ze moeten afstappen.

Er gaat hier genoeg mis !!!!!

In afwachting van .

Mvg

Greet van der ark

Molenkamp 16

De groeve

Gewenste Oplossing:

In afwachting van

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 februari 2018 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van der Ark,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de postbezorging in uw buurt niet gaat zoals u wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aller eerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb voor u een klacht ingediend dat dit steeds verkeerd gaat. Dit zal naar het sorteercentrum worden gestuurd. Hier zal de leidinggevende van de postbode dit met hem bespreken.

Ik hoop dat het hiermee opgelost is en dat het niet weer voor zal komen. Dit zal intern verder worden opgepakt en u ontvangt hier verder geen bericht meer over.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Greet en roelof