Klacht: verkeerd bezorgd

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

zojuist pakketje voor de buren aangenomen, dachten wij.
DHL gebeld, omdat het in de verkeerde straat is bezorgd!
Wij moesten het pakketje zelf maar brengen, omdat wij het hadden aangenomen.
Het is toch echt een fout van de bezorger!!!!!

Wij nemen geen pakketjes meer aan voor iemand anders!

Als het pakketje bij ons wordt opgehaald en naar het juiste adres wordt gebracht. De bezorger heeft het zelfs niet op het juiste nr. bezorgd. 19 ipv 17 en in de verkeerde straat. 17 bestaat niet meer in deze straat.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat het pakket niet voor uw buren is zoals u wel had verwacht. Uiteraard kijk ik graag met u mee naar de zending. Heeft u voor mij de traceercode beginnend met 3S, JVGL of JJD? U geeft aan dat het pakket niet op het juiste adres is bezorgd, dat het is bezorgd op nummer 19. Echter zie ik dat u op nummer 15 woont. Is het niet bij u afgeleverd? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel webcare

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 13:37 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen via https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door patricia faber