Klacht: verkeerd bezorgd

op 19 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 december 2017 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Man,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de post vaak verkeerd wordt bezorgd op uw adres. Graag geef ik hierop mijn reactie.

Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling, ten eerste mijn excuses voor het ongemak. Ik heb hier een melding van gemaakt zodat de betrokken bezorger hierop kan worden aangesproken. Ik verwacht dat het in de toekomst dus niet weer gebeurt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door antonio20