Klacht: verkeerd bezorgd

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik verwachtte een pakket gisteren op 27-9-17.
Ben woonachtig in een flat, kijkt mijn vrouw naar buiten en ziet een witte bestelauto stoppen. Stapt er een persoon uit met dat pakket onder zijn arm. Horen we niets meer. Even later komt hij naar buiten met een zieke collega die hij moest ophalen. Stappen ze samen in de auto en rijden weg. Vandaag komt een man van 3 hoog het pakket aan ons afgeven. Hij had het weer gekregen van iemand 7 hoog. Was al aan gerommeld ook. Dit is toch te gek voor woorden. Mijn adres stond er duidelijk op. Kunnen uw bezorgers nog wel lezen. Of vinden ze het wel goed zo.Ook is niet te zien of het nu een post.NL koerier is met die witte auto.

Gewoon doen wat ze moeten doen, het pakket netjes op het juiste adres afleveren. Zou ook mooi zijn als het herkenbare auto's zouden zijn. Weten de mensen wie de bezorger is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:19 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Odems,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te horen dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

De bezorger hoort uiteraard eerst het pakket op uw adres aan te bieden. Alleen wanneer u er niet bent, dan mag het bij buren worden afgegeven en dan dient u een briefje te ontvangen. Omdat dit niet het geval is geweest heb ik hier een klacht over opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorger en passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 19Piet